Selamat Hari Ibu ♥

Views
Saya AINAAQILAH BINTI AZMI ♥ ingin
mengucapkan selamat hari ibu buat
pada bonda tersayang NORSILA BINTI SALLEH
terima kasih banyak kerana telah melahirkan saya
ke dunia dan telah menjaga saya bagai menatang minyak
yang penuh.Bonda saya telah mendidik saya & berpesan
supaya menjadi insan yang berguna.Saya ta penah lupa
janji2 bonda.Kadangkala apa yg bonda pesan adalah benar.
Malah saya sekarang still belajar lagi , merantau ke negeri orang
di pantai timur..Trademark : Budu oh budu! jom makan
nasi cicoh gan budu!HAHA..smbil gulingguling at lantai...
Ape pon yang penting bila da merantau mesti hidup berdikari..
Kata owg sambil menyelam minum air atau
jauh perjalanan luas pemandangan..HUHU.
Dan saya berjanji akan membawa balik tangga kejayaan saya
untuk bonda tersayang..Ok lah sampai disini saya menulis
sedikit cerita untuk dikongsi kepada anda semua..Maaflah jikalau
saya tulis agak ngok ngek sket..Mata pon da mcam GARFIELD!
ouchh!!~ so cute..lalalaaaa~ngantuk -.- sok nak keja!~ huh!!
bawu jew balik jb da nak kerja..Rajinn tol minah niee!!! hehe..
selamat malam semua...Yang penting! Bonda anakanda sayang sangat
dekat bonda selamanya..Ibu engkaulah ratu hatiku..LOVE U MORE!
http://www.emocutez.com


Ringankan tangan ANDA untuk LIKE !



No comments: