Geram ! !

Views
assalamualaikum..
Kali ini entry saya mengisahkan situasi semasa
bekerja..Kenapa yew.saba pon ta buley..
Arghhh!! Apsal tibe2 ley jadi mcam nie.
Nak taw ! http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com
Jom baca sebentar.Aq geram+marah+bengang
dan segala pe yg ade..............
Lokasi : Kedai kek & roti
Berlaku : Waktu tengah siang.
Masa : Xley nk agak2..
Pelakon Utama : Aku*si chantek
Pelakon Sampingan : Pelanggan*minachi
...............................................................................
Aku : Ye cik nak lie pe?

Pelanggan : Ini kek satu berapa? *Minachi

Aku : Oh ! ini kek RM 5.00.*jawab selumber BODO.haha

Pelanggan : Takde kek laen ke? knpa sket sgat..

Aku : Maaf ye cik arinie takde wat KEK kami hanya wat
roti SAHAJER.
Ari RABU bawu wat kek.Roti mnyak owg
amik order.Sowyy :P


Pelanggan : Kenapa ye takde..Saya mau bagi kawan la.

Aku : Maaf ye brapa kali mau ckap arinie TAKDE wat kek.
Ari RABU baru wat.!!*sengal punyer minachi!..

Pelanggan : Hurm,tapa la so kira la brapa ini semua..

Aku : tetetttt.! sumernya RM31.00

Pelanggan : Knapa MAHAL!! Ini kek lapis ke ap?

Aku :Ini kek SARAWAK la.BUTA ke?RM 21.00 hengget la
ngek !*saba2


Pelanggan : Sdap x kek sarawak nie? Saya mau bagi kawan la.
Kalau
mahal sdap tape jgak tkut mahal xsdap plak..
Macam mne erk??!


Aku : Saya xtau la BUKAN saya yg wat owg luar HANTAR.
*bnyak tanya minachi
nie nk lie ke x set than!!

Pelanggan : Deq tapela saya amik kek ni SAHAJER.
Yg mahal nie letak balik..


Aku : Ok lah ! RM 10 hengget jer.*sengal minachi aq da cash kan!
ley tanak
plak.Lau aq nmpk lagi memang kena tetak ar!!
err...(MUKA MERAH)

Aq memang benci sngat lau jmp pelanggan berperangai
macam tuu.
Lagi2 berkulit ***** berbangsa *****....
Memang LAHANAT! sumpah tanak jmpe lagi!!I kill u.
HAHA*gelak besau
So wahai si chantek becarefull pabila
berjmpe pelanggan ok.Jangan marah
nty berkedut.
Oh no! tanak!!HEHE...Ok la smpai di sini
saje mau tulis,de mse ku tulis entry baru ye.
Ape pun ta buleyy!! tataa~

Ringankan tangan ANDA untuk LIKE !



No comments: