Jaga hal orang.?Perlu ke?

Views
Assalamualaikum....
(jawab jgn xjawab) !Ape khabar? Lama x update
blog.Ntah pe la yg jadi tkut da bersarang.
Anda semua sihat? Eyna xsihat ok,demam da baik
tapi selsema+batuk belom lagi.Kejam kan!!Hehee.
Dapat pula hadiah sore yang teramat sweet
bangett.Ella pon kalah tao.Masuk AF confirm dapat
terus juara.Ahaa,kalau da merepek memanjang
sampai ecok pagi ta abes..Ehemm nak tanya la
kowang suka x jaga hal owang / nak lebih sedap
jaga tepi kain owang??Perlu ke?eyna paling ta suke
bila seseorang itu nak kepoh kepoh.Cantik bahasa
awak?Xsayang ea mulut awak tu??Nty x pasal pasal
awak dapat kesakitan tao.Pleaselah awak jangan nak
menyemak hal saya.Dari segi personal,pakaian,style&
wutever lorh!Apsal ek diowg jadi macam tu??Segelintir
makhluk la..Kesiannyaa nak join boleh??Kena isi
borang x?Dapat gaji x?Bape ribuu?Syokkan kowang
buat macam tu..Syalll!!!Ade saya guna duet awak?
barang awak?Sukati mak bapak saya la nk pkai
macam mane pon bukan saya guna duet awak.Mak
bapak saya xbising awak plak melebih lebih macam
anjing!!set than.*opsss! terkasar plak bahasa saya
tapi xley nak simpan dalam aty ni.Hot suda!nase ar
tak meletofff.Booommmm!hehe.Nasib baiklah awak
tu tua drpd saya,ape pon fikiran uh kenalah matang
sket umo da meningkat tapi perangai jangan macam
baby baru lahir.Sedar diri sket! oke sayangg..So next
time jaga sket attitude awak tao ,jangan buat lagi.
Mak Oke Jer!!Huhuu.

p/s:Lebih afdal menggunakan panggilan saya,awak..
k BY !


Ringankan tangan ANDA untuk LIKE !



No comments: