Melayan perasaan hanya sekadar lirik. Tak betul. Kesah ke?

Views
Assalamualaikum.

Hye!! Selamat malam dong.
Sehat tak??Sudah 2 malam aku update blog ,sungguh aktiff  aku ni bnyak sngat dalam
pale otak aku nak perah wat statement.Diri sdnri aku ni heran. *Geleng kepala. Tujuan
aku menulis blog ini hanya sekadar nak share lagi. Bukan kena bayar pon saje gatal nak
share bagi korang dngar sama sama. Hahahahahaa *Gelak jaat :D

Meh sini buka telinga lebar lebar nak kasi korang dngar lagu ni, confirm touching.
Mcam org bru putus cinta.Haha! Btw aku layan sume, lagu putus cinta ke putus harapan
xdpat pkwe ke putus harapan politi kalah.Haa!! bab politik jgan nak kaitkan dalam blog.
Pilihanraya suda settle.Walaupun tmpat kita di tawan cina jgan risau allah ade dengan kita,
mungkin ape yang berlaku ni jadikan satu pengajaran.Lepas ni orang melayu pasang strategi
macam mana nak dapatkn balik.Kita tawan balik ok demi bangsa n negara..Hehe.
Yang penting jgan berlaku pepecahan antara perkauman.Bole settle elok elok kan der!
Terima segala dengan hati yg terbuka walaupun hati ini tak sanggup,,sedih nok.Aicehhh!!
Melewey jerkk aku ni.Ok la kita tgk dulu ok klau taknak berambuss p tido esok kerja.
Ohh yer sini no music hanya sekadar lirik. Faham tak?? LIRIK amek kau
skali cntrol lock dia bagi. *perli nmpak!

-BAHAGIAMU DERITAKU-

Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu
Siksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama
Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan
Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan
Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu, bersamamu
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu


Sedih tak sedih tak! Sedih la k.Amek tisu sebundle klau xpuas sngat nk nangis nk teriak"
Sumpah lirik lagu ni mmg ohsemm! Aku suke takde cacat cela.Sape nyanyi? Sape lagi
kalau bukan hafiz. Kenal tak? Si kelinting pemenang AF dulu. Aku ckap kelinting knal
jerk.Mulut jaat kan suke suke nak kata org uh kelinting.Oopss! Hafiz sory k aku gurau.
Peace bebehh B-) *Kekacakkan terserlah. Kau hado???

Itu haa! jiran sebelah aku dok gelak dari tadi cter apa yg duk seronok sgat depa tgk.Aku
heran btul!! Slow slow xpe bole dimaafkn ni haa amekk kau stu kampung bole dngar
kegelakkan depa.Lantakk hampa na chek tamao msuk cmpur nak gelak smpai pengsan
pon xpa xdak org kesah, ngingau tgah malam padan muka na *loghat utara tunggang
terbalik de hati nak ckap.Puihhhh!!!

*Kelip kelip mata
*Tepuk tepuk bantal pegang teddy bear , tido dulu :)

No comments: