Cuak. Gelabah doe

Views
Hye! Assalamualaikum..
Bagi yg suda lena di ulit mimpi selamat bermimpi ok.
Indah berlaka takpe tak kesah.
Aku sndri blom tido lagi mata comel taknak tutup.*tahan tahan smpai
lebam @,@
Di hari yang tengah pagi ini nk kongsi story sikit laahh tak lame pon
klau ade yg tak suke tak ape tak pkse korang baca story aku.Hehe
Bermula di pagi semalam pabila nk kua pegi opis dgan mmbe.Tgah syok
syok jalan kt highway ade roblock! Sumpah kecut gila time uh tapi segala
kelengkapan aku pakai takde yg miss au .Ehh ehh bole plak mat polis
nal tahan aku.Hurmm, mybe muke aq ni budak budak skola takde lesen.
Agak bengang jugak la abes orang kt tepi tgok aku len macam.*malu tutup
muke yg cute ni.HAHA. Sempat lagi melawak.
Ok balik pada cerita ni.Dan dan mat polis suruh aku parking kat tepi pehhh
waa layankan . tiba jer mat polis pon berkata.
Mat Polis : Assalamualaikum..Mintak lesen bole??!
Aku : Waalaikumusalam..Ade ade. Nah amek kau!
Mat Polis : Ni kereta sape? Nak pegi mana?? Da ade family blom?
Aku : Ohh kereta bpak sy la mne mampu sy nak beli kereta sndri.Nak pegi
opis at nusa encik.Opis sbnrnya kat Nusa Idaman.
Knp yerk?? *muke selamba dalam aty da cuak kasi cover line.
Mat Polis : Keje bahgian pembinaan yer.
Aku : *Angguk kepala.

Membe duk sebelah lek lek jer bole plak gelakkan aku just bgtau wat bse jer abg polis
ni saja nak tahan.Tade modal la uh..Jangan takut arr!! *Wat muke seposen.
Tapi aku la kne mnjawab melayan karenah polis ni..Last last mintak ic mmbe aku, bole
plak berkata mmbe aku ni " awak ni orang seberang ke muke
lain mcam je,mmbe aku jawab lahh "tak la sy orang serawak tapi da stay jb lame dari kecik
lagi".Walaweyy kalau aku da sentap habes.Orang seberang dy cakap men hembus jer ea!!
Nasib la kau ni polis tau kalau tak da kena hempuk dgan kasut tumit aku.Huhh!!

Dekat 15 minit jgak la aku dok melayan karenah mat polis yg tak masuk akal ni.Dandan
cakap awk lahir tahun 1990 ohh bru 23 taon ni mude lagi da berFAMILY blom.Aku jwab
jela blom.Ok la bole isi borang nie itu haa kawan sy nak kenal gn awk.Puihhh!!!
Itu aje ke kau nak tahan aku semata mata nk mengatal.Heyy polis poliss..Masalah arr mu nie.

Ape pon aku tak kena saman mat polis uh.Fuhh lega kalau tak mampus aku kena bebel dgan
mak bapak aku.Diorg ni tak bole sikit kalau bab saman msty kena sekolah lah aku ni.Tapi
aku takde buat salah kenapa nak kena saman ek?? Cukup lengkap la aku ikut undang undang malaysia.Mat polis ni saje nak main tahan tahan.Yela pantang nmpak ppuan cun melecun
*perasan smpai ketiak.Ape ingat misi mencari jodoh ke.Kalau nak sngat masuk dalam tb uh
cakap satu dunia especially ppuan la kan bukan pondan.Eh pe aku melalot ni.Da lari dari
statement ni lain yg aku story lain yg aku sampaikan.

Sebenarnya ade lagi nak story, memandangkan mata aku ni da tak bole nak angkat terpksa
aku undurkan diri untuk seketika.Time to sleep jam pon da menunjukkan pkul 12 lbih.
Esok nak kje takut tak ley bangun pagi mule ar kena bebel gan mak aku.Aduii tak bole
tahan arr da mcam peluru machine gun.Silap hari bulan bole pekak sekejap.

Katil pon da panggil aku suruh bobokk.Semoga mimpi indah.Mmuahh.Papai ~ :)





 

No comments: