Alamak ! Aku sudah lambat .

Views
Hmm, Hello . And Nice to meet u , Da breakfast? Sehad x? Bagai bagai soklan aku tanya at korang.Tapi nie soklan asas jer.Sebagai rutin harian korang.Punya sedap la mimpi malam tadi sampaikan xley nak break,ley pulak terlajak.Ntah tak perasaan aku terlewat, nak kata xpasang alarm, confirm pasang da .Mata nie jaat tol pakse aku suruh tido.Nak suruh aku ponteng la uh.Come on eyna! Wake uppp!! U ar late .Ohmygoshhh!! Dengan kelam kabut masuk dalam bilik air.Xnk mandi ala kadar xpuas doe..Settle jer siap siap make up then go to practical.Pagi yang indah nie di turuni hujan yang lebat.Arghh ! Aku nak tido balik ley x? Sumpah ngantuk tahap cipan nie .Krokh krokhh !~ Nyenyak lah kalau da jumpe katil n bantal mucuk mahsam.Ok la minta kebenaran tuk membuai mimpi.De rezeki jumpe lagi .

No comments: