Bila makcik sedang sms terbaliklah dunia?HEHE

Views
Hello guess ! Have nice day :)
Lama tak update blog.Bersawang sawang aku melihat.Jom kita kemaskini kasi
comel comel.Buh sini sket buh sana sket sweetnyerr!! Statement aku kali nie
macam tak ley blah.Aku tak tahu pe yg syok sngat.Nak terkejut pon ade tapi aku
terharu melihat makcik2 yg comell bak awek muda sempat lagi berSMS sama
suami tercinta.Amboi mak bedah kemain ko! senyum meleret nampak.Bahagia..
Untunglerr suami ko sayang giler batak!.Cuci2 ler dulu toilet uh.Da bau pekung tau ,
mujur tak pengsan.kuikuii..Banyakkn bersaba noh.Xlari pon laki ko tu.Pergi kijo cari
rezeki bukan cari bini baru.Opps! terlanjur plak bibirku yg mungil.Sowy! tak terniat
pon.Eeh ! sibuk jer aku kan dok jaga tepi kain orang kain sendiri pon tak terbasuh.
Tu haa dalam bakul penuhh tak tahu nak cuci bile.Mintak bibikk basuh tak mampu
nak bayar gaji..Kita bukan tokoh koprat ! Kalau fwee boley x? Hello gadis ! Dalam
dunia nie takde fwee2 ok.Masuk jamban pon kena bayar! dunia2.hehe .

Saban hari sepanjang praktikal dapat jugak tengok budak sekolah asyik langgar
pintu time rehat mahupun balik Syok sngat kot men rempuh2.Sumpahh!!aku da
fenat gelakk smpai nk terburai isi peyut nie.Come on!! Jangan buat joke ok.
Enoughh!! hahaa.Dapat pulak budak skola yg ske ngoyat.Tak ke haruu namanya!!
Belajar dulu dik bercinta kemudian.HAHA.Pandai nasihat orang aku ni sama jerk.Hehe.
Ok la guess aku tak mampu nak story panjang lebar.Da lari dari statement nie.K baii.

#Tak sabar nak tunggu weeding Lisa Surihani & Yusry KRU :D

No comments: