Dapat offer dapat maki dapat pahala .

Views

hyepp guess . selamat petang . Bagi yang sedang bekerja selamat maju kerja,jangan asyik
mengasyik terasyik ngular saje.Tak berkat kowang idup.mintak-2 jauhkanlah.ameen.
Lepas abes lunch hour masuk kerja , mood malas pon ade . ngantok ler. =.=zZzz.
Tapi paksa diri juga.Dengan segala hormatnya aku membuka fb. Cop cop! kowang nampak pe yang aku nampak gambaq di atas itu. tertanya tanya kan! haa! so di waktu petang yang fana ini.Memandangkan mata aku ni memang da tahap separuh abad tunggu masa nk terjun di ulit mimpi.Aku paksa jugak.Berbalik pada fb,rutin harian aku sepanjang praktikal memang aku ni muka fb.Kowang mesti ade kan! tipu la . Budak kecik 6 taun pandai tekan tekan fb . Pe ntah lagi warga emas.Rockk seyhh! Dan dan aku masukkan email dan pasword ternyata ramai feminat! Ececehh! tak payah nak perasaan la hanako! Opss! bukan nyer ramai feminat tapi ramai menghantar game kat aku.Ergh! macam aku minat sangat! spoill la kowang nie.Dengan jari ku yg comel ini sambil menekan mesej . tet tett! maka terkeluar satu mesej yang tak dikenali .Ntah la nk kata kenal jauh sekali tiba2 dengan sukacitanya OFFER OFFER tuk jadi girlfriend dyer.Oh tidak! biar betik . Macam xcaya siot (sambil gosok mata-2 tuk menyatakan aku ni bermimpi ke) wake up wake up hanako!! that true.. Pe kena gan mamat nie. sewel ke?. Nak menuduh tak baek kan jadi isu fighting pulak .Confirm stress sekejap lagi.Aku ni prob bertimbun dalam kepala dapat lagi satu bala . Pagi tadi dapat satu makian. Datang dari planet mana sambil lewa cakap aku "BODOH SOMBONG" . uishh! kecian at mamat nie . Aku ucapkan thanks so much.Kerana bagi aku pahala fwee jerk.Kau buat dosa kat aku dan dan aku dapat pahala.So tak perlu pjngkan cerita aku block terus.Senang ,kau pon tak sakit ati.Tak rugi kalau dapat kawan macam kau lahanat.Amekk kauuu!! Dush dushh !! Saba-2 wahai hanako.Kena jadi mrs.cool bebeh.Nanti berkedut bf lari tak pasal-2..Hahaaa. Tapi de ku kesah tentang isu nie. Tak suke boley berambus.Tak rugi tak mati.hehe . Yang penting pahala yang aku dapat.Alhamdulillah. Hanya yang maha esa yang tahu . Maka dyer yang tentukan mana yang betul mana yang salah . Ok la bai..See you later. brep brepp ! :P

No comments: